عقد تفاهمنامۀ همکاری میان مرکز مطالعات استراتیژیک و منطقوی و انجمن نویسنده‌ګان و ژورنالستان گهیځ

بر بنیاد توافقات قبلی تفاهمنامۀ همکاری میان مرکز مطالعات استراتیژیک و منطقوی و انجمن نویسنده‌ګان و ژورنالستان گهیځ، به منظور همکاری و برقراری ارتباط و بهره مندی از تجارب و ظرفیت های طرفین به تاریخ  ۹ سرطان سال روان در مقر ریاست مرکز مطالعات به امضاء رسید.

در ابتدای مراسم عقد این تفاهنامه، محترم استاد نصیر احمد نویدی رئیس مرکز مطالعات، ضمن خوش آمدید گوئی هیئت انجمن نویسنده‌ګان و ژورنالستان گهیځ و اظهار خورسندی با عقد این تفاهمنامه، امضای این تفاهمنامه را باعث پیشرفت در عرصه های کاری مشترک دانسته تاکید کرد که مرکز مطالعات استراتیژیک و منطقوی در صدد تأمین و گسترش روابط با نهاد های اکادمیک و رسانه ئی ملی(دولتی- خصوصی) و بین المللی می باشد. به همین منظور روابط با انجمن ها را به خاطر ظرفیت سازی جوانان در اولویت کاری خویش قرار داده است.

سپس محترم استاد سردار محمد دیندارخیل رئیس انجمن نویسنده‌ګان و ژورنالستان گهیځ نیز از امضای تفاهمنامه اظهار خورسندی نموده مشوره های سودمندی را در زمینه استفادۀ هرچه بهتر جوانان از ظرفیت های آموزشی و تحقیقی مرکز با رئیس مرکز شریک ساخت که با خرسندی پذیرفته شد. و در فرجام تفاهمنامۀ همکاری هر دو جانب به اجرائی شدن هرچه زودتر موارد شامل در تفاهمنامه تاکید نموده اند.

استاد سردار محمد دیندارخیل از مرکز مطالعات اظهار سپاس نموده اضافه نمود که انجمن گهیځ خواهد کشید از تمام ظرفیت های موجود بخاطر مردم و آبادی وطن استفاده نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *