امضای تفاهمنامۀ همکاری ميان مرکز مطالعات استراتژيک و منطقوی و مؤسسۀ مطالعات سياسی

تفاهمنامۀ همکاری‌های تخصصی ميان مرکز مطالعات استراتژيک و منطقوی (CSRS) و مؤسسۀ مطالعات سياسی (IPS)، در مقر مرکز مطالعات استراتژیک در کابل به امضا رسيد.

این تفاهمنامه را دوکتور صفت الله قانت رئيس پيشين مرکز مطالعات استراتژيک و منطقوی، به نماينده‌گی از دوکتور عبدالباقی امین رئیس کنونی این مرکز، با استاد خالد الرحمن رئیس مؤسسۀ مطالعات سياسی که مقر آن در شهر اسلام اباد پاکستان است، به تاریخ 28 قوس سال 1392 به امضا رسانيد.

هدف این تفاهمنامۀ پنج ماده‌یی، همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های کاری و تخصصی، تحقيقات مشترک علمی، برگزاری سمينارها، کنفرانس‌ها، و ورکشاپ‌های علمی و پژوهشی و همچنان تبادلۀ معلومات و تجارب تخصصی در زمينه‌های مورد علاقۀ هر دو جانب می‌باشد.

قابل یادآوری است که این سومین تفاهمنامه است که مرکز مطالعات استراتژیک و منطقوی آنرا با یکی از مراکز مطالعاتی در سطح منطقه به امضا می‌رساند.

نخستین تفاهمنامه را با مرکز مکالمه اوروآسیایی که مقر آن در شهر دوشنبه کشور تاجکستان است، به تاریخ 9 جوزای سال 1392 به امضا رسانید و تفاهمنامۀ دومی را با موسسۀ مطالعات اندیشه‌سازان نور که مقر آن در شهر تهران کشور ایران قرار دارد، به تاریخ 21 عقرب سال 1392 به امضا رسانید.

5 (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *