پیام تسلیت

هیئت رهبری و بورد علمی مرکز مطالعات استراتژیک و منطقوی شهادت نا به هنگام استاد وحید مژده؛ محقق و ژورنالست شناخته شده کشور را؛ اولاً به خانواده ایشان و ثانیاً به تمام مردم افغانستان تسلیت گفته فقدان ایشان را ضایعهء بزرگی برای جامعهء ژورنالیستی و مردم افغان میداند. استاد وحید مژده شخصیت متعهد به اسلام و منافع ملی بوده، علم صلح و همدیگر ‌پذیری را در جامعهء از هم پارچهء ما بلند نگهداشته و در این راه تلاش‌های خستگی ناپذیری را انجام داده بود.

استاد مژده درکنار فعالیتهای وسیع ژورنالیستی، در میدان کارهای اکادیمیک و تحقیقی نیز فعال بوده و سالیان متمادی با مرکز مطالعات استراتیژیک و منطقوی از نزدیک همکاری داشته و در مجالس آن حضور به هم میرسانید.

مرکز مطالعات استراتیژیک و منطقوی درحالیکه از الله متعال برای متوفی جنت فردوس وبرای بازماندگان صبرجمیل را خواهان است؛ از حکومت و ارگان های امنیتی می خواهد تا از شخصیت های فرهنگی و اجتماعی که سرمایه های معنوی کشور اند، حفاظت جدی نموده، تمام فرصت ها بخاطر تحقق صلح و مصالحهء ملی در کشور را بکار گیرند، تا باشد که اهریمن جنگ از کشور ما رخت بر بسته و ما همه روزه شاهد از دست دادن جوانان و فرهیخته گان عزیز کشور خویش نباشیم.

إنا لله وإنا إلیه راجعون
مرکز مطالعات استراتژیک و منطقوی

4 قوس 1398 ه ش – کابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *